Velg en side

Hvem er denne mannen?

Med talen i dag ønsker vi å si noen ord om hvem Jesus er. Hva han har betydd i generasjon etter generasjon og enda betyr den dag i dag. Hvem var denne mannen og hvem er Han i dag?
Kilde til inspirasjon: Evangeliene, Alphakurs boken, Menneskeverd, John Orteberg, Jaroslav Pelikan.

Kirken er mer enn et bygg og gudstjenesten mer enn et arrangement.

La oss be for vårt land og vår regjering, for helsevesenet og for de som er rammet av Korona-viruset eller lever med frykt.

Finnes det noe mer oppmuntrende enn å få en telefon fra noen som ikke vil deg noe? Ta deg tid til å vise Guds kjærlighet. Vi – den enkelte av oss – kan fortsatt være kirke på hvert vårt sted.

Følg oss på nettsiden vår for her vil det komme nyttig informasjon, og hver uke vil det legges ut en til to nye taler som blir gudstjenesten. Vi begynner allerede nå søndag 15. mars Kl. 11.00. Håper du blir med oss!